شبکه امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تفاوت زندگی سالم با تکنولوژی ایمن را با ما تجربه کنید

شبکه امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تفاوت زندگی سالم با تکنولوژی ایمن را با ما تجربه کنید

این بلاگ براساس تجربه چندین و چند ساله تمامی اساتید مجرب و حرفه ای در زمینه های فناوری اطلاعات،شبکه،امنیت،هک،جاسوسی،انواع زبان برنامه نویسی،ساخت نرم افزار و تمامی مواردی که چه به طور مستقیم و غیر مستقیم با کامپیوتر در ارتباط هست در این بلاگ به مرور زمان قرار داده میشود به امید آنکه روزی لذت صحیح استفاده کردن را همه با توان خود تجربه کنند.

بایگانی

سامسونگ دانگل مخصوص برای اتصال ماشین‌ها به اینترنت معرفی کرد

عرفان محمد هاشمی | پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

سامسونگ دانگل مخصوص برای اتصال ماشین‌ها به اینترنت معرفی کرد


سامسونگ نیز مانند باقی شرکت‌های دیگر تکنولوژی دوست دارد تا ماشین‌ها را به هوشمند شدن نزدیک کند؛ اما به جای اینکه ماشین‌هایی با قطعات هوشمند بسازد، دوست دارد تا با یک دانگل توانایی ارتباط LTE را به ماشین‌های حال حاضر اضافه کند.

دانگل Connect Auto درون درگاه ODB (بیشتر ماشین‌های امروزی از این درگاه برخوردارند) ماشین‌ها قرار می‌گیرد و به راننده ماشین اجازه می‌دهد تا عملکرد ماشین را همراه با محل قرارگیری آن لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشد. این دانگل همچنین شبیه به یک هات اسپات وای‌فای عمل می‌کند و اینترنت را به سایر دستگاه‌های درون ماشین منتقل می‌کند.

دانگل سامسونگ با نام Connect Auto سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کند و قرار است در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ روانه بازار‌ها شود. سامسونگ گفته که اپراتور اولیه دریافت‌کننده‌ی این دانگل AT&T در ایالات متحده خواهد بود که سرعت LTE را در هنگام اتصال به شبکه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هنوز قیمت این دانگل به صورت رسمی از طرف سامسونگ مشخص نشده است.

  • عرفان محمد هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی