شبکه امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تفاوت زندگی سالم با تکنولوژی ایمن را با ما تجربه کنید

شبکه امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تفاوت زندگی سالم با تکنولوژی ایمن را با ما تجربه کنید

این بلاگ براساس تجربه چندین و چند ساله تمامی اساتید مجرب و حرفه ای در زمینه های فناوری اطلاعات،شبکه،امنیت،هک،جاسوسی،انواع زبان برنامه نویسی،ساخت نرم افزار و تمامی مواردی که چه به طور مستقیم و غیر مستقیم با کامپیوتر در ارتباط هست در این بلاگ به مرور زمان قرار داده میشود به امید آنکه روزی لذت صحیح استفاده کردن را همه با توان خود تجربه کنند.

بایگانی

 

 

 

 

چگونه اینترنت آیفون خود را برای بقیه دستگاه ها به اشتراک بگذاریم؟

 

چگونه اینترنت آیفون خود را برای بقیه دستگاه ها به اشتراک بگذاریم؟

شما می‌توانید اینترنت آیفون خود را با سایر لپ تاپ ها و گوشی ها و یا هر دستگاهی که به سیستم وای-فای مجهز باشد به اشتراک بگذارید و در دنیای اینترنت گشت و گذار کنید. ویژگی که این کار را برای ما انجام خواهد داد، WiFi Hotspot نام دارد و برای اشتراک گذاری اینترنت با دیگر دستگاهها استفاده می‌شود. با استفاده از WiFi Hotspot می‌توان به راحتی مک را به وسیله اینترنت آیفون، به دنیای مجازی متصل کرد.

تبدیل کردن اینترنت آیفون به یک WiFi Hotspot آسان است، در ادامه چگونگی انجام این کار را به شما آموزش میدهیم.

چگونه آیفون را تبدیل به WiFi Hotspot کنیم!

در واقع ویژگی Wifi hotspot آیفون شما را تبدیل به یک روتر اشتراک کننده اینترنت می‌کند(شبیه به مودم اینترنت موجود در خانه). بدین ترتیب سایر دستگاهها می‌توانند به وای فای کانکشن ساخته شده توسط آیفون شما متصل شوند. سایر دستگاههایی که قصد اتصال به آیفون را دارند از وای فای استفاده می‌کند، و آیفون شما نیز برای اتصال به اینترنت از بسته اینترنت gprs یا اینترنت پر سرعت 3G یا 4G بهره می‌برد.

شیوه تبدیل اینترنت آیفون به WiFi Hotspot

تنظیمات را باز کنید و به بخش Cellular بروید.

بر روی Personal Hotspot تپ کنید و گزینه مقابل آن را روشن کنید. Turn on Wi-Fi and Bluetooth را انتخاب کنید. بر رویWi-fi  Password تپ کنید و یک رمز عبور مناسب را وارد کنید (این رمز عبور به دلخواه شما انتخاب می‌شود و هیچ ربطی به اپل آیدی یا رمز عبور اینترنت شما ندارد) اکنون اسم مورد نظر خود را برای اتصال با وای فای انتخاب کنید( ما “iPhone 5s” را انتخاب کردیم )

 

Set-up-iPhone-Wi-Fi-Hotspot

 

 حالا در دستگاهی که با آن قصد اتصال به اینترنت آیفون را دارید وارد قسمت وای فای شده و اسمی که در مرحله قبل انتخاب کردید را پیدا کنید ؛ سپس پسورد را وارد کنید.

 

Join-iPhone-Wi-Fi-Hotspot

 

 

گذاشتن پسورد بر روی عکس ها در آیفون

چگونه پسورد روی عکس و فیلم در آیفون بگذاریم ؟

 شاید برای شما هم این موضوع زیاد پیش آمده باشد که گوشی را در اختیار یکی از دوستانتان قرار دهید و نگران این باشید که پوشه Camera Roll یا همان پوشه عکس هایتان را باز کند . یا اینکه یک سری عکس خصوصی دارید و نمیخواهید داخل پوشه عکس ها باشد و در جایی دیگری با امنیت بیشتری ذخیره شود . نرم افزار Folde Lock مانند یک گاو صندوق امن عمل میکند که برای آیپد و آیفون ارایه شده است . میتوانید عکس , فیلم و سند را با خیال راحت در آن قرار دهید . در نسخه رایگان این نرم افزار میتوانید تا 1500 عکس و فیلم و 300 فایل صوتی و 300 فایل اسناد قرار داد .

علاوه بر امکاناتی که ذکر شد میتوانید یک دفترچه تلفن مخفی و کاملا شخصی , یک بروزر اینترنتی , ضبط صدا و ... را در این نرم افزار داشته باشید .

یکی از بهترین امکانات نرم افزار که میشود آن را به صورت برجسته بیان کرد : 

  • هر فردی که قصد ورود به نرم افزار Folder Lock را بدون پسورد داشته باشد عکس از وی گرفته میشود و شما تشخیص خواهید داد که چه افرادی قصد ورود به اطلاعات شخصی تان را داشته اند .

 

مشخصات عمومی برنامه
قیمت: رایگان
دسته بندی: کاربردی
بروز رسانی: 3 مارس 2016
نسخه: 3.1.0
حجم فایل: 25.1 مگابایت
زبان ها: English                                              
سن استفاده: 4+
دیواس مورد نیاز :  آیفون - آیپد و ...
سیستم عامل مورد نیاز : ios 7 به بالا

 

تصاویر برنامه در محیط آیپد:

گذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفون 

 

تصاویر برنامه در محیط آیفون:

 گذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفونگذاشتن پسورد روی عکس و فیلم در آیفون
 

 

 

 

 

 
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 10 دقیقه 13 ثانیه 

 

 
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 46 ثانیه 

طرح مفهومی آیفون 7

 

 

 
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 57 ثانیه 

طرح مفهومی آیفون 7

 

 

 
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 22 ثانیه 

طرح مفهومی آیفون 7

 

 

 
 
 
 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 22 ثانیه 

ماشین اپل